E-porada od zapytania online po fakturę.

Jak to działa?


Klient  do usługi e-porada rejestruje się samodzielnie wprost ze strony internetowej kancelarii:

Rejestracja użytkownika


Po wypełnieniu formularza oraz zaakceptowaniu regulaminu, w programie zostaje założony automatycznie użytkownik e-porady. Klient otrzymuje na wskazany podczas rejestracji adres e-mail, dane do logowania w module e-porada. Po zalogowaniu, użytkownik ma dostęp do swojego profilu.

W tym miejscu następuje zgłoszenie  e-porady przez klienta.


Nowa e-porada


Klient podaje temat wiadomości, treść wiadomości, termin realizacji (od tego Kancelaria może warunkować ceny).
Klient może dodać załączniki w postaci elektronicznej.

Po kliknięciu „Wyślij”  e-porada zostaje zarejestrowana w systemie, a pracownicy Kancelarii odpowiedzialni za obsługę klientów online, zostaną poinformowani mailowo o nowej poradzie w systemie.


Porada online


Aby można było odpisać na zgłoszenie, w pierwszym kroku należy e-poradę wycenić.

Jeżeli uważamy, że informacje dostarczone przez klienta nie są wystarczające do wyceny, możemy poprosić o dodatkowe informacje, wybierając przycisk „Prośba o dodatkowe informacje”. Po wysłaniu przez pracownika kancelarii  zapytania o dodatkowe informacje, klient zostanie poinformowany mailowo o tym fakcie, a wpis zostanie zarejestrowany przy e-poradzie.


informacje_dodatkowe


W szczegłółach e-porady, widoczne są informacje dotyczące wpisów osób związanych z e-poradą po stronie klienta jak i kancelarii.

Widoczne są załączone pliki oraz treść e-porady.


Korespondencja z klientem


Jeżeli nie udostępniliśmy w systemie opcji negocjacji ceny, klient może cenę zakceptować lub zrezygnować z dalszych kroków.


 Po akceptacji wyceny e-porady  przez klienta, zostanie wystawiona automatycznie faktura proforma.

Faktura proforma w programie dla kancelarii


Testuj wersję demonstracyjną!

Moduł e-porada


 

 

Menu