Sekretariat w kancelarii prawnej
Program do zarządzania kancelarią prawną VICARIUS e-Kancelaria pozwala na pracę zdalną na dokumentach przychodzących do kancelarii.
Sekretariat pomaga w lepszym zorganizowaniu obiegu dokumentów w kancelarii.
Każdy dokument ma przyporządkowaną osobę odpowiedzialną.
Każdy dokument trafia pod właściwą sprawę.
Sekretariat w kancelarii prawnej:
PRZEPŁYW DOKUMENTÓW.
Każdy dokument przychodzący do kancelarii pocztą tradycyjną, trafia po zeskanowaniu do sekretariatu w programie Vicarius. Tam zostaje podpięty do wybranej sprawy.
DOKUMENTY JUŻ W SYSTEMIE:
Informacja o przyporządkowaniu dokumentu dostępna jest w sekretariacie oraz widoczna w kalendarzu w dniu dodania dokumentu.
PRAWNIK POWIADOMIONY:
Prawnik, który czeka na dokumenty, otrzyma powiadomienie mailowe o nowym dokumencie w sprawie. Wystarczy wejść do sprawy z dowolnego urządzenia i zapoznać się z dokumentem online.
MOŻESZ PRACOWAĆ WSZĘDZIE:
Pracuj na dokumentach, bez względu na miejsce w którym się znajdujesz.
Załączaj gotowe wersje dokumentów do sprawy.
Współpracuj online opracowując dokumenty z innymi prawnikami.
Informuj klienta automatycznymi powiadomieniami o nowych dokumentach w sprawie.